onsdag 3 mars 2010

Bokrean so far


Här är böckerna jag har köpt hittills på årets bokrea, både nätet och fysiska bokhandlar . Blev några impulsköp så som Sanningen om diamanter, som jag hoppas ska vara bra. Är faktiskt väldigt nöjd med denna rean, vet att många har varit väldigt missnöjda, men då tycker jag att förra året var en mycket större besvikelse, då jag inte hittade någon bok jag verkligen ville ha, utan bara köpte några på måfå . Fördelen kanske var att det kom hem kataloger i år, men jag är inte riktigt säker på om det gjorde det förra året. Men ja allt som allt är jag väldigt nöjd, även om det kanske blir några mer fynd.
På tal om nåt annat, så älskar jag verkligen omsalget på Revolutionary Road, som finns på med på bilden, föredrar den helt klart framför den med filmomslaget , och ska bli kul att läsa då jag hört mycket bra om den.

Inga kommentarer: