lördag 27 februari 2010

Invasion av Dean Koontz


Dean Koontz brukar aldrig göra mig besviken, vill jag ha nåt välskrivet, spännande, med kuslighets faktor, så är Koontz alltid ett bra val. Våran första bekantskap var för ca fem år sedan och jag läste hans Kall eld, minns att jag var livrädd efteråt. Det är extremt sällsynt att en bok får mig så rädd nuförtiden, är antagligen härdad.
Men för att gå tillbaka till boken i fråga så kändes det som om någonting saknades, men min svårhet med att gilla den här boken kan också ha att göra med att här i är det "UFOn" som är the bad guys, och jag har alltid haft lite svårt med hela det där rymdvarelse temat.

Nåväl jag hoppas att nästa Koontz bok jag läser kommer vara lika bra som dom brukar vara.


På tal om något helt annat, så kommer bilderna från bokrea fynden nån dag här framöver, måste hitta minneskortet först hehe.

Inga kommentarer: