fredag 18 februari 2011

Bokrean

Okej, jag kanske blev lite carried away när det var dags att förhandsbeställa . 18 böcker blev det som får komma hem till mig. Så här nu efteråt får jag lite panik och undrar vart tusan jag ska få plats med dom. Blandar aldrig olästa och lästa böcker, vilket har lett till att det står högar med olästa böcker över hela fönsterbrädan, nattduksbordet och en stor hög på golvet. Alla ser rasfärdiga ut. Så vad jag ska göra av dom nya böckerna är just nu ett mysterium .

Här är iaf böckerna jag beställde:

Adlibris

Ash and Bone av John Harvey
Den döda älskarinnan av Théophile Gautier
Sharp Objects av Gillian Flynn
TALK TALK av T.CORAGHESSAN BOYLE
Välkommen till Hollywood av Tilly Bagshawe
Amerikas blixt - om Edgar Allan Poe av Charles Baudelaire
Scavenger Hunt av Robert Ferrigno
LAWS OF NATURE av CHRISTOPHER GOLDEN
Strangler av William Landay
Third Heaven Conspiracy av Giulio Leoni
Poe Shadow av Matthew Pearl
Codex av Douglas Preston
Udolphos mysterier vol 1 av Ann Radcliffe
Udolphos mysterier vol 2 Ann Radcliffe
Uncle Jack av Tony Williams

CDON
Släpp inte taget av Harlan Coben
Hollywood Station av
Den förlorade symbolen av Dan Brown

Inga kommentarer: